[ LUGOS ] Predavanje o DNS, 30.08.2000

Miha Tomšič miha.tomsic na guest.arnes.si
Ned Avg 27 11:58:02 CEST 2000

	Hojla!

On Fri, 25 Aug 2000, Bostjan Muller wrote:
> Imam eno prosnjo glede tega predavanja, ali bi se dalo kaj takega celo spravit
> na vieo, pa potem v avi/mpeg/rm (ker bi predavanje zelo rad obiskal, pa mi
> izpiti na fax-u tega zal ne dopuscajo, verjamem, da je se kdo tak), ali pa
> morda kako gradivo, ki (ce) bo predstavljeno na seminarju, postaviti na
> LUGOS-ovo stran.

Vsakič je gradivo, če je na voljo, možno najti na LUGOSovih straneh.
Ja, poskušal bom tudi posneti predavanje, ampak samo zvočni zapis.

	Miha...

 - Miha Tomšič --- C. na postajo 55 -- SI-1351 Brezovica pri Lj. --- SLOVENIA -

Dodatne informacije o seznamu Starilist