[ LUGOS ] softver za risanje grafov

Borut Mrak borut.mrak na ijs.si
Čet Avg 24 14:16:46 CEST 2000

On Thu, Aug 24, 2000 at 12:45:22PM +0200, Branko F. Gračner wrote:
> iščem free softver, ki bi znal risati grafe, pie-charte (ne vem, kako
> bi to prevedel v slovenščino), ter podobno v gif ali jpeg datoteke.
> seveda za te stvari ne bi smel potrebovati X11 sistema, ter naj bi
> bil čimbolj konfigurabilen. na freshmeatu sem našel gdchart in
> gdchart za perl, ki pa ni to, kar si jaz želim.
>
> za prvega velja, da je en kup knjižnic, ki jih vključiš v c program,
> skompilaš, poženeš in imaš gif sliko. če hočeš, da output zgleda
> drugače, moraš spreminjati c-source. jaz pa rabim nekaj, da bi
> program klical s parametri, ali mu podtaknil config datoteko, po
> [...]

Amm...program lahko zmeraj tako napises, da prebere parametre iz ukazne
vrstice ali pa da prebere konfiguracijsko datoteko.

In kaj hudica je narobe s tem:

#!/usr/bin/perl

use gdchart;

@dataset1 = (15, 35, 27, 13, 42, 77, 22);
@labels = ("Monday", "Tuesday", "Wednesday", "Thursday", "Friday",
	   "Saturday", "Sunday");
@piecolors=(hex'000080', hex'8a2be2', hex 'adff2f', hex 'ffff00',
	    hex 'b03060', hex 'ffa500', hex 'c71585');
pie_chart (400, 400, "/usr/local/etc/httpd/htdocs/gdchart/pie_chart.gif",
	  \@labels, \@dataset1, \@piecolors, "2d", "Pie Chart");

S tem, da namesto hardcoded vrednosti le-te preberes iz enega file-a ali iz
ukazne vrstice?

Ce pa v firmi ni nobenega, ki bi to znal naredit, se najde ogromno sposobnih
ljudi, ki bi za primeren denar to naredili. Vkljucno z mano in se par osebki
z Lugosovih list.

Aja, zgornji primer je iz dokumentacije perl modula za gdchart.

Borut
borut.mrak na ijs.si
Some days, nothing goes left.

Dodatne informacije o seznamu Starilist