[ LUGOS ] Problem z mrezno kartico

Gasper Lakota - Jericek gasper na bsnet.dhs.org
Pet Avg 11 16:32:48 CEST 2000

Ali je tista IRQ vrstica pravilna ali si se zatipkal ?
Ali ima kartica dva prikljucka? BNC in UTP? Ker ce ima, potem verjetno
 uporabljas UTP prikljucek, na kartici je pa nastavljen BNC (lahko pa je
obratno). Kar precej ISA kartic ne zna autodetectat kateri prikljucek je v
uporabi. Ne vem kje dobit proggy za to nastavit. Mogoce ti bo kdo drug
postregel s to informacijo. Ce je kartica na AT/LANTIC cipu, potem najdi
na internetu source, atlantic.c, ga prevedi in nastavi kartico.

Ce je pa kaj drugega, ti pa ne bi vedel trenutno svetovati.

Gasper

Dodatne informacije o seznamu Starilist