[ LUGOS ] Debin 2.2 in dselect ??

Matija Grabnar matija.grabnar na arnes.si
Pet Avg 11 14:57:01 CEST 2000

> Ce pa uporabljam kernel 2.0.xx pa  zadev oziroma programov ne morem
> doinstalirat iz CD-jev, ker enostavno ne najde CD-ja .

Hm, hja, a mogoce kernel 2.0 nima skompilirane podpore za tvoj CD? Ali
pa mogoce podpore za isofs? Ce ju ni zraven, rekonfiguriraj kernel tako,
da sta zadevi "module", make modules, make modules_install, depmod -a,
(lsmod) in zadeva bi znala delati.

Iz radovednosti, zakaj hoces uporabljati 2.0? Meni je 2.2 precej
bolj vsec (in sem ga uporabljal ze pod slinkom).

Lep pozdrav,
        Matija

--
"My name is Not Important. Not to friends.
    But you can call me mr. Important"  - Not J. Important

Dodatne informacije o seznamu Starilist