[ LUGOS ] AsusCom se enkrat...

Miha Tomšič miha.tomsic na guest.arnes.si
Sre Avg 30 22:35:50 CEST 2000

	Hojla!

On Tue, 29 Aug 2000, Domen Semolic wrote:
> hmz...isdnctrl ti tega nebo omogocal ker je to sam za ISDN in nic vec...
> drugace pa ANALOG - ISDN negresta skupaj...

No, no, no... Tisti analogni izhod je tako imenovan a/b priključek. Ne vem
kje si slišal, da to ne gre. Sam uporabljam stari analogni telefon, ki je
priključne na ISDN telefon in vse lepo dela.

Kako pa s/b vtičnico na Asuscomu usposobiš pod Linuxom pa mi ostaja
misterij. Sicer pa je moj model sploh nima.

	Miha...

 - Miha Tomšič --- C. na postajo 55 -- SI-1351 Brezovica pri Lj. --- SLOVENIA -

Dodatne informacije o seznamu Starilist