[ LUGOS ] Debian 2.2 je na voljo

Matija Grabnar matija.grabnar na arnes.si
Sre Avg 16 09:15:34 CEST 2000

> ker je Debian 2.2 zdaj na voljo v koncni verziji me zanima ce
> se bodo CD image-i pojavili na ftp.arnes.si ? Mislim da je
> pred nekaj tedni Matija poslal URL za pre verzijo Debian-a
> 2.2. Vprasanje za Matijo: bodo tudi uradni CDji na voljo za
> download z Arnesovega FTP streznika ?

Bomo videli. Tiste tri image sem zadnjic delal cel dan, downloadali
so jih pa samo trije.

Trenutno niti ftp.de.debian.org, iz katerega mirroriramo
package ne dela, tako da se vedno nimamo koncnega debiana na ftp.arnes.si
--
"My name is Not Important. Not to friends.
    But you can call me mr. Important"  - Not J. Important

Dodatne informacije o seznamu Starilist