[ LUGOS ] Proxy tezave.

Rok root na knux.nu
Tor Avg 15 16:32:17 CEST 2000

Lep pozdrav,

doma imam proxy mrezo iz dve racunalnikov, Linux je proxy, Winsux
klient. Windows ima neko Windond mrezno ki deluje normalno se mi zdi.
Linux je prej imel 3com-ko ki pa ni bila moja (takrat je vse normalno
delovalo) nato pa sej 3-com-ovo zamejal za Genius in od takrat Internet na
winsih dela precej pocasneje, z drugimi besedami, sploh se ne da
downloadat ksne stvari ker  se Transfer rate postopoma zmansuje tako da je
na koncu le nekaj B/s prenosa nakar je Transfer timeout. Internet na
linuxu deluje povsem normalno. Mislim da kartica ne bi smela biti
pokvarjena, saj je stara nekaj tednov.

Hvala za pomoc! Rok.

Dodatne informacije o seznamu Starilist