[ LUGOS ] cdrecord -multi ne dela?

Blaz Podrzaj blayo na thz.net
Sre Avg 30 21:34:42 CEST 2000

Yo!

On Wed, 30 Aug 2000, Bostjan Muller wrote:

> moj_iso.iso je bil velik 610MB
> cdrecord -multi -v speed=4 dev=0,0,0 -data moj_iso.iso
> nato pa se
> mkisofs -r -J -o moj_iso1.iso /en/foldr/z/29MBfajlom
> moj_iso1.iso = 19MB velika datoteka
> cdrecord -multi -v speed=4 dev=0,0,0 -data moj_iso1.iso
> cdrecord-v speed=4 dev=0,0,0 -fix
>
> Cdrecord v drugi peki zazna, da je na cd-ju le se malo preko 30MB prostih in
> pac tja pise drugi iso, nato vse v redu nobenih napak in vse ok, dokler tega

V glavnem ti ga vedno nekje poserjes :) Vedno ko berem tvoja sporocila se
na ves glas smejim :) Kje si pa, ko si delal drug image z mkisofs, povedal
zadevi kje se nahaja prejsnji image oziroma njegov TOC? Ja clovek, to je
treba specificirat ane, ne moras kar peci nekaj brez zveze!

lp,B

Dodatne informacije o seznamu Starilist