[ LUGOS ] Samba ....

Mitja Znidaric mitja.znidaric na guest.arnes.si
Tor Avg 8 22:19:13 CEST 2000

HI!

Mislim, da je en HOWTO ali nekaj podobnega v obsegu cca.1000 tiskanih
strani...
Lahko ti to posodim, da si prekopiras. Jaz sem si tudi fotokopiral, ker nisem
nasel ustreznega file-a. Tam je RESNICNO vse o sambi.
Drugace pa se da tudi kupit knjiga: SAMBA V 24 URAH (english edition)

Pisi na privat e-mail: mailto:mitja.znidaric na guest.arnes.si

Iztok Umek wrote:

> Katero knjigo priporocate za Sambo?
>
> LP,
>         Iztok

> This mail sent through IMP: www.dergan.si

begin:vcard
n:Znidaric;Mitja
tel;cell:+386 (0)31 801 728
x-mozilla-html:FALSE
version:2.1
email;internet:mitja.znidaric na guest.arnes.si
end:vcard

Dodatne informacije o seznamu Starilist