[ LUGOS ] Sendmail in linuxconf

Dejan Klancar Dejan.Klancar na uni-mb.si
Pet Avg 18 16:14:04 CEST 2000

> napisi potem ipchains -L -n  in ti bo izpisalo ce mas kej nastavljeno v
> firewallu.
> ce ga nisi nastavljal mora bit prazno.
> a lokalno se lahka telnetas na 25 port , oz pingas 127.0.0.1 ?
> malce vec povej.

Problem sem sedaj rešil ... čeprav še sedaj ne vem, kaj je bilo narobe. To
sem  prvič delal in nekje usekal mimo. Sem pa šel vse še enkrat od začetka
in ko sem probal je stvar delovala, tako da že lahko mailam med userji.

Mam pa še en problem. Zdaj mam instaliran RH 6.0 prej pa sem imel RH 6.2.
Prejšnja verzija mi je lepo že na začetku bootanja pokazala da imam dva
HDD-ja in sicer na primary master in secundary slave. Tako, da sem samo v
fstab vpisal kaj hočem imeti mountano in stvar je lepo delala.
Pri RH 6.0 pa sploh ne vidim drugega diska ki je na secundary slave. Disk je
razdeljen na dve particiji in kot se meni zdi, bi to marolo biti hdd1 in
hdd2. Vendar pa mi ko hočem mountat napiše, da ta disk sploh ne obstaja.
Lahko pa sem brez problema mountal CD writerja.

Kje bi bila to napaka? Je to mogoče napaka v RH 6.0?

Hvala že v naprej!

Dejan

Dodatne informacije o seznamu Starilist