[ LUGOS ] ppp

Tomaz Kostrevc tomaz.kostrevc na its.si
Pet Avg 18 16:15:14 CEST 2000

Borut Mrak wrote:

> Na sreco ze dosti dosti casa ne uporabljam modema, tako da mi je vecina
> znanja (s tega podrocja) izpuhtela iz glave, sem pa to znal nastavit ;-]
>
> Mislim, da je edina stvar, ki jo potrebujes za dial-on-demand to,
> da v /etc/ppp/options dodas demand.
>
> Ce se komu da napisat kaj na to temo, naj mi zadevo poslje in jo bom
> objavil.

V grobem:

#/etc/ppp/options

demand				#ppp daemon nastavi if ppp0 brez vzpostavitve povezave,
povezava se vzpostavi, ko je prisoten IP promet
idle 300			#doloci neaktivnostni cas preden se povezava prekine
ipcp-accept-remote		#pove ppp daemonu naj sprejme remote IP, ki ga
doloci njegov RAS streznik
ipcp-accept-local		#isto kot zgoraj le da velja za local IP
lock				#uporabi lock datoteko
noauth				#pove ppp daemonu, da se RAS strezniku ni potrebno
avtenticirati
defaultroute			#preusmeritev lokalnega prometa na internet preko
privzetega prehoda
user user_name			#ISP uporabnisko ime
modem 57600 crtscts		#naprava, hitrost, strojni nadzor pretoka
noipdefault			#opcija implicira podan lokalni IP
mru 1500			#nastavi MRU (maximum recieve unit)
mtu 1500			#nastavi MTU (maximum transmit unit)
passive				#pppd bo poskusil vzpostaviti povezavo, ce ne prejme
odgovora, bo pocakal na veljaven LCP (link control protocol) paket
connect '/usr/sbin/chat -v -f /etc/ppp/call-isp'	#uporabi izvrsilni
skript za vzpostavitev serijske povezave
--------------------------------------------------------------------------------------------------
#/etc/ppp/call-isp

TIMEOUT        5
ABORT  '\nBUSY\r'
ABORT '\nNO ANSWER\r'
''     \rAT
'OK-+++\c-OK'  ATH0
TIMEOUT 60
OK     ATDT123456789
CONNECT        ''

Yet another connection script ...
--------------------------------------------------------------------------------------------------
pppd /dev/modem :10.10.10.10 &

Pozenemo pppd v demand nacinu, kjer dolocimo lokalni IP, ki ne sme biti
enak kot IP naslov v nasem LAN bloku sicer pa karkoli.
--------------------------------------------------------------------------------------------------
echo 1 > /proc/sys/net/ipv4/ip_dynaddr

Sistem zadrzi promet dokler se povezava ne vzpostavi.

Nekatere nastavitve so odvisne od specificnega sistema ter potreb.
Opisani nacin je pac neko ogrodje, ki ga lahko prilagajamo ter
dopolnjujemo z drugimi opcijami (man pppd :)
Uporabne informacije: < http://www.nic.com/~cannon/Linux/ >, <
http://howto.tucows.com/man/man8/pppd.8.html >

lp tk

--