[ LUGOS ] kernel 2.4.0-test6 in moduli

Bostjan Tursic bostjant na luna.si.eu.org
Tor Avg 22 22:39:46 CEST 2000

Tue, 22 Aug 2000 ,  Bostjan Tursic wrote:

>[root na PoTaTo /home/bostjan]$ rpm -U modutils-2.3.14-2.i386.rpm
>only packages with major numbers <= 3 are supported by this version of RPM
>error: modutils-2.3.14-2.i386.rpm cannot be installed

Sm iz tgz naredu rpm.. Tko da mi je uspel. Problem je bil res v starih
modutilsih, kernel 2.4 pac rabi novejse, in jaz sem mislil, da sem jih ze
zinstaliru..

se vedno pa nevem kaj pomeni tista napaka.. verjetno rabim se novejsi rpm za
novejse rpmje:)

Kernel 2.4, Creative USB webcamIII, avermedia98 oboje na enkrat deluje!! :)

lp,
Bostjan

Dodatne informacije o seznamu Starilist