[ LUGOS ] tezave

Iztok Heric iztok na creativ.si
Čet Avg 10 18:15:01 CEST 2000

Hi!

On Wed, 09 Aug 2000 23:06:31 +0200, root wrote:
> Tezave pa se pojavijo za vsako ko hocem z outlook-expresom pogledat
> posto na linux masini. Ta mi brez potrebe dvigne linijo se poveze
> itd...Expres pa v tem casu kse modem povezuje obstane in caka, ko pa je
> linija gor pa dela spet normalno. Ce se linija ne vzpostavi pac caka in
> caka. Expres je nastavljen da prebira posto samo z linuxa in nikjer
> drugje. Odhajajoci in prihajajoci server je torej IP od moje linux
> masine.Ce pa izklopim dial on demand , se pravi da sploh ne more do
> interneta je vse v najlepsem redu.

Kolikor vem, povezavo postavi sendmail in ne mail klient -
(probaj se z lokalne masine z npr. Pine), ko hoce resolvati domeno(e)
v mail naslovih.
Sam sem problem resil z namestitivijo named-ja.

Iztok Heric
 E-mail: <iztok.heric na creativ.si>
 SMS:    <iztok-sms na creativ.si>

Dodatne informacije o seznamu Starilist