[ LUGOS ] tezave

Jernej Horvat j na kid.kibla.org
Čet Avg 10 11:22:05 CEST 2000

On 9 Aug 2000, at 23:06, root wrote:

> tu vse lepo in prav. Tezave pa se pojavijo za vsako ko hocem z
> outlook-expresom pogledat posto na linux masini. Ta mi brez potrebe
> dvigne linijo se poveze itd...Expres pa v tem casu kse modem povezuje
> obstane in caka, ko pa je linija gor pa dela spet normalno. Ce se
> linija ne vzpostavi pac caka in caka.

1. postavi si  DNS na linux mašino (lahko si postaviš lokalni "fake"
domain in forward-only na ISP DNS)

2. če imaš sambo si vključi WINS strežnik

3. če imaš DHCP na linuxu, potem javi odjemalcem da je WINS na
linuxu

et voila...

<http://kid.kibla.org/~j/linux/tnt/dns/&gt
<http://kid.kibla.org/~j/linux/tnt/dhcp/&gt

--
Communist : one who has given up all hope of becoming a Capitalist.

Dodatne informacije o seznamu Starilist