[ LUGOS ] Memory

Ales Casar casar na uni-mb.si
Pon Avg 7 14:57:11 CEST 2000

On Mon, 7 Aug 2000, Metod Kozelj wrote:

> Ne ne, malce drugace. Pri meni mi 'ulimit -a' vrne tudi
> virtual memory (kbytes)  9007199254773759
> kar je daaalec vec, kot je na masini virtualnega pomnilnika
> (126128+374944k). Kolikor pa jaz vem, lahko mallociras (kot user)
> pomnilnika do tiste vrednosti ulimit (vsaj za stack size pa core size to
> velja). Potem pa imas probleme izkoristiti ves ta pomnilnik, ce swapa

Hja, meni vsaj na Linuxu 'ulimit -a' pri virtual memory vrne kar
'unlimited'. Malloc pa vseeno alocira kvecjemu tako velik blok, kolikor je
se prostega virtualnega pomnilnika (tako "na oko" ocenjeno).

> Sicer pa najbrz lahko alociras nekaj tako velikih blokov. Ali si to
> stestiral?

Prej ne, zdaj pa sem zadevo podrobneje raziskal. Na vecini OS se zadeva ni
nic spremenila. Ampak na Linuxu sem pa lahko alociral pomnilnika skupaj
vse tja do 2 GB (no, malce manj), pri cemer noben posamezni kos ni mogel
biti vecji od trenutno prostega virtualnega pomnilnika (okoli 290 MB).
Zanimivo.

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist