[ LUGOS ] Prenos serijskega porta po ethernetu

Ales Casar casar na uni-mb.si
Čet Avg 3 11:35:44 CEST 2000

On Wed, 26 Jul 2000, Polz of the SBT wrote:

> mogoce bi si lahko celo kaj pomagal z ukazom mkfifo, samo ne vem, ce bi slo cez
> fifo lahko v obe smeri.

Verjetno ne, zato pa lahko naredi dve pipici, eno za komunikacijo v eno
smer in drugo za drugo smer.

Sam sem nekoc pred kaksnimi petimi leti na ta nacin zacopral PPP zvezo
skozi PPP zvezo. Stvar *je* delala, ampak bilo je tako komplicirano, da po
enem uspesnem poskusu nikoli vec nisem zbral dovolj volje za ponovitev
poskusa. Kaksni dve leti kasneje sem potem nasel neke napotke, kako kaj
takega narediti elegantnejse. Mislim, da je glavna poanta bila v uporabi
master/slave pseudo terminalov.

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist