[ LUGOS ] Win forever

Ales Casar casar na uni-mb.si
Čet Avg 3 11:21:06 CEST 2000

On Wed, 26 Jul 2000, Roman Maurer wrote:

> V vseh takšnih primerih lahko seveda uporabiš katerikoli drug bralnik.
> Ker Netscape za Linux shranjuje sporočila v unixaški obliki sporočil,
> jih lahko bere tudi Pine (preverjeno) in morda še kak program.

Niso sporocila vse. Tudi kaksen addressbook bi si programa morala znati
deliti. Pa morala bi zaznati eden drugega, da v primeru hkratnega zagona
ne bi nepopravljo zapacala kaksnih folderjev. Pa verjetno se kaj.

> Pine pa, nasprotno, ne zna delati v grafičnem načinu in prikazati
> pripetih slik.

Hmm, kolikokrat pa to potrebujes? Sicer se pa tudi pine (in verjetno se
marsikak program) da skonfigurirati, da ti za prikazovanje slik zna sam
zagnati kak zunanji program.

> To je res težava.  Če imaš sporočilo shranjeno (le neodposlano), se ne
> izgubi, a potem ga z Netscapom za Linux lahko le odpošlješ, popraviti pa
> ga ne moreš več (v Windows se to da).  Kot rečeno, sam popravljam pisma

Pa navadno ljudje ne napisejo sporocila in potem cakajo dve uri preden ga
odposljejo. Ce pa ves cas pises, vmesno shranjevanje ocitno tudi ni
umestno, saj potem s pisanjem ne bi mogel vec nadaljevati. Vsaj na Linuxu
pravis, da je tako.

> Pih (2×500 MHz & 1 GB RAM press)!  ;-)

Nimamo vsi tega. :-(

> To je bolj religiozna težava, zato je ne bom komentiral.

Prvi, ki se s tem ne bodo strinjali, bodo uporabniki iz platform, za
katere Netscape ne obstaja.

Zadnjic sem pozabil omeniti se eno hibo Netscapa. Ne zna, ali pa vsaj meni
ni uspelo tega usposobiti, zajemati nove poste iz vecih folderjeh. Recimo,
ko ti procmail prihajajoco posto razvrsca v vec folderjev.

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist