[ LUGOS ] Odjava z vecih vt-jev naenkrat

Blaz Podrzaj blayo na thz.net
Pet Avg 18 13:11:03 CEST 2000

Yo!

On Fri, 18 Aug 2000, Branko F. Gracner wrote:

> killall -9 ${SHELL}   ?:)

Ja, to sem najprej poskusil :) in kaj se je zgodilo? Samo trenutna kozola
se je ubila :) Pa se tako sem rekel ko me je vprasal:"Ja to pa sploh ni
problema, killall -9 bash", in zadeva ni delovala :) probam se sam ene
parkrat in mi je vedno ubilo samo trenutno. No danes sem doma ene 100x
poskusil in recimo v ene 50% je pobilo vse :) No, potem sem zadevo pognal
v backgroundu in je delovalo :)

Dobro to ni problema, ampak zanima me za logout, se pravi da se izvrsi se
.logoutrc, da se buffer komand prepise v .bash_history in podobne reci. S
kill-om pac samo pobijes procese :)

lp,B

Dodatne informacije o seznamu Starilist