[ LUGOS ] ppp

Borut Mrak borut.mrak na ijs.si
Pet Avg 18 12:23:20 CEST 2000

On Fri, Aug 18, 2000 at 12:12:34PM +0100, Damir HORVAT wrote:

> dej dostavi se dial on demand.

Na sreco ze dosti dosti casa ne uporabljam modema, tako da mi je vecina
znanja (s tega podrocja) izpuhtela iz glave, sem pa to znal nastavit ;-]

Mislim, da je edina stvar, ki jo potrebujes za dial-on-demand to,
da v /etc/ppp/options dodas demand.

Ce se komu da napisat kaj na to temo, naj mi zadevo poslje in jo bom
objavil.

Borut
borut.mrak na ijs.si
And the beast shall come forth surrounded by a roiling cloud of vengeance.
The house of the unbelievers shall be razed and they shall be scorched
to the earth. Their tags shall blink until the end of days.

					-- The Book of Mozilla, 12:10

Dodatne informacije o seznamu Starilist