[ LUGOS ] Predavanja

Stojan Rancic stojan na bofh.cx
Pet Avg 25 12:44:54 CEST 2000

On Fri, 25 Aug 2000 12:02:02 +0200, Jernej Horvat wrote:

>Pa recimo tako: nocem poslusati nekaj kar je v uvodu skoraj vsakega BIND/DNS
>dokumenta. Glede "real time" pa se tako ali tako sam ucim.....kot vsi
>ostali.
>
>No..pa povej zakaj potem naj hodim tja ?
>Mogoce zvem kaj novega (a bo sploh cas ko bo pa treba razlagati osnove) ali
>pa bo debata o kaksni posebni situaciji....

Predavanje verjetno ni zate, ni zame in ni za folk, ki se s tem dnevno
srecuje in je zadeve nekako prisiljen obvladati.

Predavanje je imho namenjeno folku, ki je , kar se tice DNS-a, se
precej svez oz. ga sploh ne pozna ter hocejo poglobiti znanje o tej
temi. Nekako se mi zdi,da je to skupni namen teh predavanj, predstaviti
sirsi publiki dolocene segmente znanja na nivoju, od katerega predvsem
poberejo zacetniki in manj izkuseni, profesionalci si pa lahko pridejo
osvezit znanje, ce ne drugega ;-)

>BTW: kakrsnokoli predavanje o DNS (bind) priporocam VSAKEMU, ki hoce karkoli
>delati z Internetom ali TCP/IP. DNS je OSNOVA vsake tcp/ip komunikacije!

Se strinjam.

Dodatne informacije o seznamu Starilist