[ LUGOS ] sshd problem...

Andra` Tori andraz.tori1 na guest.arnes.si
Pon Avg 14 00:42:57 CEST 2000

On Mon, 14 Aug 2000, Marko Cuk wrote:

> Ko bom zadevo nastudiral, imam obcutek, da bo Linux letel dol. Predvsem se
> mi gnjusijo resitve okoli pachanja kernela in podobne oslarije...Patch za
> to, za ono, potem ti crkne tretje, libraryji, ....bruh. Predvsem pa je
> ipchains prekleto kompliciran za moje pojme. Tudi bandwidth shapinga nima,
> kar je tudi trapasto.
> In potem traffic shaper, ki je tudi poglavje zase...
> In odgovor Alana Coxa, da naj naredim vec shaperjev, potem pa z iproute
> nekako stelam route skozi te shaperje...
> Ej, ej, ej....

Samo update.. v prihajajocem 2.4 kernelu naj bi biel zadeve (do)koncno
resene.. saj bodo ipchains obsolete, zamenjali jih bodo zadeve imenovane
ip filtri, resena naj bi bila tudi striga locitev traffic shapanja od
routinga ipd.. .. no ja, pa saj o tem ne wem ravno dosti, samo tko.. morda
bi poskusil z 2.4 kernelom in primernimi utilityi in morda ti bo ratal
kake bolj zazeljene efekte izcimit..

Lep Pozdrav
Andraz Tori

Dodatne informacije o seznamu Starilist