[ LUGOS ] Memory

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Pon Avg 7 13:29:58 CEST 2000

Howdy!

On Mon, 7 Aug 2000, Ales Casar wrote:

> Kateri operacijski sistemi bi naj to tako poceli? Stvar sem poskusil
> ugotoviti na Linuxu, Solarisu, HP-UXu, DigitalUNIXu, IRIXu in OpenVMSu, pa
> prav nikjer nisem zasledil taksnega obnasanja.

Vsaj za Linux sem nekoc nekje to prebral. Namrec, da imas nekaksen
'oversubscription' pomnilnika. Obcasno, ko sem poganjal vec programov z
velikimi pomnilniskimi zahtevami istocasno, so moja neznanstvena
opazovanja to potrjevala. Ampak prav znanstveno se pa tega nikoli nisem
lotil.

Vsekakor pa obstajajo razlike med OS. V prejsnjih mailih omenjena
aplikacija je pisana res grdo. Za delovanje potrebuje vec kot 16MB stacka.
Vsaj na digital unixu se grdo sesuje, ce nimamo stack size limit na 32MB.
Pod linuxom pa cisto lepo tece tudi s stack size limit 8MB. Go figure.

Peace!
  Mkx