[ LUGOS ] news server

Borut Mrak borut.mrak na ijs.si
Pet Avg 18 10:50:51 CEST 2000

On Fri, Aug 18, 2000 at 08:32:18AM +0200, igor wrote:
> sedaj naj bi potreboval nek username/password
> do nekega news serverja
> mas mogoce kaksne scripte,nasvete, predloge,
> kako do konca izpeljati povezavo leafnode <-> news.siol.net
> ali kaj podobnega

Ne rabis nobenega passworda....leafnode v bistvu ni news server,
ampak news client, ki se na drugi strani (tebi) pretvarja, da je
server, tako da lahko newse potem beres offline.

Ce si siolova stranka (oz. imas IP nekje 193.77, 193.189, 212.30.,
213.25., in verjetno se kaj), ne potrebujes nikakrsnega passworda.

Isto velja za news.arnes.si, ce si arnesova stranka (kar sem takrat,
ko sem to uporabljal, bil).

Borut
borut.mrak na ijs.si
Women who want to be equal to men lack imagination
                                   -- Graffito in a women's restroom

Dodatne informacije o seznamu Starilist