[ LUGOS ] kPPP!

Jani Kleindienst janik na comcom.si
Pon Avg 28 11:53:08 CEST 2000

Tomaz Toplak wrote:

> Ja s tem stvari nic ne izboljsam! Mislim da bi bilo najboljse ce bi
> odstranili zahtevo po root geslu. Kaj kdo ve kako naj to naredim??

Isto sem pred časom že spraševal na tej listi. V /etc/pam.d moraš imeti
datoteko kppp z vsebino:

#%PAM-1.0
auth           sufficient   /lib/security/pam_console.so
auth           sufficient   /lib/security/pam_rootok.so
auth           required     /lib/security/pam_pwdb.so
session       optional     /lib/security/pam_xauth.so
account      required     /lib/security/pam_permit.so

Sicer pa je pri kppp tudi nekoliko zmede glede resolv.conf datoteke, saj se
le-ta pojavi na dveh mestih: /etc/ in /etc/ppp/.

Jani

Dodatne informacije o seznamu Starilist