[ LUGOS ] pentium vs celeron

David Klasinc bigwhale na m42.cx
Sre Avg 9 11:46:56 CEST 2000

On Tue, Aug 08, 2000 at 08:00:53PM +0200, Bostjan Mercun wrote:

> No pri apacheju slucajno ves, katere programe moras imeti v poti. Motijo
> me bolj knjiznice, ki jih moras instalirat zato, ker jih rabi program, ki
> bi ga rad sprobal. V takem primeru dobis pet knjiznic in pet header
> file-ov, ki na koncu pristanejo v /usr/local/include, tako kot ze
> prejsnjih trideset. Cez en mesec bos rabil eno uro, da bos vse
> nasel. Takih stvari po instalaciji nikoli vec ne pogledas.

Take programe in take libe instaliras, vsaj jaz, v /foo/ :)

LD_LIB_PATH je najmanjsi problem postavit ali pa ldconfig pognat...

> Ko sva ze ravno pri apache-ju... Moti me to (med drugim), da ima log
> file-e v /usr/local/apache direktoriju. Jaz bi jih imel raje v
> /var/log/apache, ker imam v /var/log vse ostale loge. Tako stvar moram

 Hm, saj mu lahko poves kam dela log file... se mi zdi... :) Jaz si naredim
linke na tiste log filetke, ki jih ni v /var

David!
FIAT  -- Fixed It Again Tony?

Dodatne informacije o seznamu Starilist