[ LUGOS ] HylaFax

Nejc Skoberne nejc.skoberne na guest.arnes.si
Pet Avg 25 10:51:04 CEST 2000

Zivjo.

Stimam FAX streznik na lokalnem omrezju. Malo sem pobrskal po FreshMeatu
in ugotovil, da je edino HylaFax tisti, ki omogoca to, kar bi jaz rad, in
je pod GPL licenco. V dokumentaciji zraven pise, da se da streznik
nastaviti tudi kot mail-to-fax gateway in celo kot lokalni printer (torej
ostale win masine ga vidijo kot sharani tiskalnik). Vendar hkrati pise, da
za mail-to-fax obstaja dokumentacija (vendar tiste datoteke zraven paketa
sploh ni), za printer varianto pa je treba iti "on my own". Zanima me, ce
ima kdo kaj izkusenj s tem in ce bi mi vsaj namignil, kako bi to
skonfiguriral. Rad bi namrec, da bo ostali lokalni win racunalniki videli
FAX server kot sharani printer.

Nejc Skoberne
Grajska 5
5220 Tolmin