[ LUGOS ] Predavanja

Stojan Rancic stojan na bofh.cx
Pet Avg 25 10:14:27 CEST 2000

On Fri, 25 Aug 2000 09:41:38 +0200, Jernej Horvat wrote:

>Ma ne...to lahko  preberes v katerikoli bukvi.
>
>Hocem bolj tehnicne stvari in "real life solutions".

In kdo v Sloveniji ti bo to nudil for free ;-) ? Verjamem, da imamo pri
nas nekaj podjetij, ki se profesionalno ukvarjajo z varnostjo oz. imajo
vecja podjetja oddelke za to, vendar imajo zaposleni podpisane razne
variante na NDA-je ali pa se jim enostavno zdi brezveze izpeljati tako
brezplacno predavanje. Pohvala tisti, ki tako ne mislijo (Netsec na
primer)

Hocem CCC2K ;->

Dodatne informacije o seznamu Starilist