[ LUGOS ] Mail System Internal Data

rok lugos na s-je.sik.si
Ned Avg 13 17:44:29 CEST 2000

On Sun, 13 Aug 2000, Mammbo wrote:

> DON'T DELETE THIS MESSAGE -- FOLDER INTERNAL DATA
> This text is part of the internal format of your mail folder, and is not
> a real message.  It is created automatically by the mail system software.
> If deleted, important folder data will be lost, and it will be re-created
> with the data reset to initial values.
hmm. tole sm jst tud dobival. instaliral sem qmail pa qpopper, pa so se te
zadeve pojavljale.ugotovu sm, da ce ne uporabljam maila preko popa ampak
lokalno (pine&co.) lohka zadevo komot zbrisem. vedno, ko sem se povezal
remote, se je pojavil ta mail. zdej ni to vec bitno. zamenjal sem pop3d :P
poglej, ce se tebi pojavlja ob istih dogodkih.

lp, rok.

Dodatne informacije o seznamu Starilist