[ LUGOS ] Kabelski modem

Aleš Jerman ales.jerman1 na guest.arnes.si
Sre Avg 9 09:24:49 CEST 2000

> Hi!
Pozdrav,

> Zivim v LJ in me zanima koliko stane kabelski dostop do Interneta.
Kar nekaj!

>A mi lahko kdo pove koliko stane modem, postavitev
Modem+postavitev pride okoli 70k sit

> ter mesecna
Ta je različna, ampak se giblje okoli 7k sit

> narocnina? Ali je prenos omejen?
Prenos je odvisen od ponudnika, ki ga izbere vaš kabelski operater. Hitrosti
v omrežju niso omejene (10Mbps), ko greš ven pa je hitrost odvisna, kar si
operater izbere al 1 ISDN linija ali pa dve, torej 64 ali 128kbps, mogoče
tudi kaj več, sam ne verjamem.

Te informacije sem pobral iz revije in pa od kolegov, ki si kabelski
internet ravno rihtajo.
Tu maš še en link z malo bolj natančnimi informacijami:
[http://www.kanal8.si/sub_net1.htm]
Upam, da sem bil v pomoč
LP,

AJ