[ LUGOS ] Internet, tipkovnica in kdevelop

Gasper Lakota - Jericek gasper na bsnet.dhs.org
Čet Avg 17 22:48:16 CEST 2000

On Thu, 17 Aug 2000 robert.feri na guest.arnes.si wrote:

> Se kot zanimivost ! Ko sem prvic pognal kppp, mi je napisalo
> takole: "kppp has detected a lock option in /etc/ppp/options. This
> option has to be remopved since kppp takes care of device locking
> itself. Contact your system administrator."

Hmm...si poskusil odstranit "lock" vrstico v /etc/ppp/options.
Opozorila niso cisto brez pomena. :) zato pa so, kajne?
Mislim, da se je o podobnem (lock opcija v /etc/ppp/options in kppp)
pisalo kak teden nazaj na tej listi.

lp,

--
Gasper