[ LUGOS ] pentium vs celeron

Rok Papez rok.papez na kiss.uni-lj.si
Sre Avg 9 08:25:53 CEST 2000

Zivjo!

Bostjan Mercun wrote:

> [...]

Jat resim tako, da namestim:
./configure --prefix=/opt/<ime_paketa>
mv /opt/<ime_paket> /opt/<ime_paketa>-<razlicica_paketa>
ln -s /opt/<ime_paketa>-<razlicica_paketa> /opt/<ime_paketa>

Jaz pa potem /opt/<ime_paketa> imenik dodam v /etc/man.config in v
/etc/profile.d dodam skrpto, ki doda /opt/<ime_paketa>/bin v $PATH.
Ce so se .so libi jih dodam v /etc/ld.so.conf.

Ce gre za malenkosti pa samo linkam binary iz /opt/<package>/bin/xxx v
/usr/local/bin/xxx.

Na ta nacin imam:
- preprosto odstranjanje v rm -rf stilu
- preprosto nadgradnjo in seveda tudi preprosto "podgradnjo" ;-)),
ce ugotovim, da mi novejsa razlicica ne ustreza.

> S tem se strinjam. Tocno to sem jaz pocel. Tezava je v tem, da cez pol
> leta oz. po instalaciji vec kot 10 programov (karkoli ze pride prej) ne
> ves vec, kateri od stiridesetih programov v /usr/local/bin direktoriju
> pase h tistemu paketu, ki bi se ga rad znebil.

Pri meni ves, ker po rm -rf /opt/<package_name> ostanejo linki, ki ne
kazejo nikamor, le ti pa sevajo ;-) (ce imas alias ls="ls --color=auto")

lp,
Rok.

Dodatne informacije o seznamu Starilist