[ LUGOS ] tar error

Jure Koren jure na gimp.thz.net
Čet Apr 20 13:22:47 CEST 2000

On Thu, Apr 20, 2000 at 12:16:32PM +0200, Jure Krasovic wrote:
> Zivijo!
>
> Ko poizskušam naredit backup z ukazom tar mi javi naslednji error!
>
> sbin/setpci
> opt/
> .bash_history
> tar: Error exit delayed from previous errors
>
> A mogoce kdo ve kaj bi lahko ta error pomenil. Uporabljam RH 6.1.

Da je nekje med delom tar naletel na napako, pa ni nehal
delat, ampak je sel do konca, do kjer se je dalo.

Najbrz kake datoteke ni mogel ustvarit ali pa se mu je
zataknilo pri cem drugem, pa je lahko nadaljeval.

Na koncu izpise opozorilo, da ne bi zmotno mislil, da je
vse ok.

					Jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist