[ LUGOS ] Re:

Matej dakol Matej.Dakol na link.si
Pon Apr 10 22:21:54 CEST 2000

On Mon, 10 Apr 2000 21:06:50 Matija Grabnar wrote:
> Verjetno PHP vrne stran brez nastavljenega charset=iso-8859-2
> Browser sam zadeve naceloma ne zazna, ampak se zanasa na to, kar mu pove
> server. Ce server vrne charset=8859-1, potem sumnikov pac ni.

Hojla!

Sem ze nasel resitev problem je bil da sem mislil ko das meta tag v
htmlju da to resi problem. Na W3C sem pregledal page in ugotovil da se
moj meta tag in header(ima prioriteto) ne ujemata. Downloadal sem zadnjo
verzijo php4RC1 v kateri sem v php.ini nastavil kot default iso-8859-2
in zadeva dela.

Lep pozdrav,
	Matej

Dodatne informacije o seznamu Starilist