[ LUGOS ] Firewall

Darko Koruga darko.koruga na hermes.si
Pet Apr 28 09:19:22 CEST 2000

On Fri, Apr 28 2000, Uros Gaber, PowerCom d.n.o. wrote:

> Hi!
>
> Imam naslednji problem, ni mi ga se uspelo resiti, pa sem ze marsikaj
> poskusal, zato bi prosil za pomoc.
> Imam naslednjo shemo omrezja:
> ISP(Arnes - najeta linija) ----- HUB --------- LINUX
>                                                    ------------- Windows 1
>                                                    ------------- Windows 2
>
> LINUX ----- ETH0 ----- HUB (IP od ARNESa)
>       ---------- ETH1 ----- HUB (IP za intranet 192.168.0.x)
>
> Windows 1 in Windows 2 imata samo IP za intranet 192.168.0.x

Uporabi IP masquerading. Zadeva bi morala delovati, na Windows masinah
nastavi Linux masino kot default gateway. IP masq HOWTO imas na:
http://www.linux.org/help/ldp/howto/IP-Masquerade-HOWTO.html
Jaz sem tako konfiguracijo ze veckrat zelo uspesno uporabil.

Lp, Darko

"Freedom is just another word for nothing left to lose..."
                      Janis Joplin in 'Me and Bobby McGee'

Dodatne informacije o seznamu Starilist