[ LUGOS ] scd0 == scd1 ?!? (x-files 1/2)

Andraz Hvalica andraz.hvalica na amis.net
Ned Apr 16 21:53:43 CEST 2000

Ahoy,

cudne reci se mi dogajajo s kernelom 2.2.14. Sledi nekaj jamranja, morda
brez kake hude povezave, ampak ne morem pomagat - tole mi ni jasno ...

Imam RCD (hdb) in CDROM (hdg); slednji je priklopljen na IDE od zvocne
kartice, ker mam 3 ide diske. :)

Oboje imam z generic scsi urejeno, cdrecord rece tole:

scsibus0:
        0,0,0     0) 'MITSUMI ' 'CR-4802TE       ' '1.4D' Removable CD-ROM
        0,1,0     1) 'TEAC    ' 'CD-532E-B       ' '1.0A' Removable CD-ROM

Clovek bi pricakoval, da z ukazom mount /dev/scd1 priklopi Teacov CDROM,
kajne? Natanko to se zgodi v 2.2.13, v 2.214 pa tole:

[root na cyclist /]#mount /dev/scd1
[root na cyclist /]#ls /cdrom/
CoCreate/  linux.gif*  welcome_cocreate.htm*

Fino? Sploh ne!

[root na cyclist /]#mount /dev/scd0
[root na cyclist /]#mount
/dev/scd1 on /cdrom type iso9660 (ro)
/dev/scd0 on /mnt/rcd type iso9660 (ro)
[root na cyclist /]#ls /mnt/rcd/
CoCreate/  linux.gif*  welcome_cocreate.htm*

Ne, nimam dveh enakih CDjev ... Mountan je CDROM z ME10, ki je v RCDju, v
CDROMu je pa en drug CD. Isti CD mi mounta cez dve napravi ...?! Ce je RCD
prazen se ne mounta sploh nic.

No, v modules.conf je med drugim tole:
alias   scd0 sr_mod                  # load sr_mod upon access of scd0
alias   scd1 sr_mod                  # load sr_mod upon access of scd1
alias   scsi_hostadaptor ide-scsi    # SCSI host adaptor emulation
options ide-cd ignore=hdb            # RCD na primary slave

Vem, nekaj mora biti narobe, konec koncev moram pred priklopom sam dati
ide-scsi v kernel, pa naj bi za to skrbel en daemon ... ampak v 2.2.13 mi
mounta pravi CD v pravi napravi kamor je treba.

Trenz mi je svetoval, naj se enkrat prevedem kernel. Pa sem ga ze najmanj
trikrat, se veliko veckrat pa sem preveril, da so, kar se scsi, ide in
cdromov tice, enake nastavitve.

:)

In zdaj bi rad kak dober namig, kazalec na RTFM, karkoli uporabnega.
Izganjalce duhov na dom? :)

P.S.: ce bo kdo prisel na dan s predlogom, naj pogledam, ce ni scd1 morda
sym link na scd0:
brw-r-----   1 root     disk      11,   0 Jul 18  1994 /dev/scd0
brw-r-----   1 root     disk      11,   1 Jul 18  1994 /dev/scd1

Ni ... :)