[ LUGOS ] Pine: Mailbox read-only

Andrej Trobentar andrej.trobentar na rikom.si
Čet Apr 27 23:13:34 CEST 2000

On Thu, 27 Apr 2000, Andrej Trobentar wrote:

> Ko pozenem pine se mi izpise naslednje sporocilo : Mailbox is opened by
> another process, access is read-only.To se mi je zacelo dogajati po tem,
> ko mi je zmanjkalo elektrike tam kjer imam postavljen server.
>
> Pobrisal sem vso vsebino tmp directorijev (zaradi morebitnih lock file-ov)
> vendar se tega sporocila ne morem resiti.Kaj se da v taki situaciji
> narediti?
>
> Hvala za pomoc!
>
> Lep pozdrav,
>  And.

Ne rad replyam na lasten email, ampak naj bo =).Problem je bil v pravicah
na /tmp directoriju.Dodal sem chmod ugo+rwx /tmp -R in zadeva dela.

Kljub temu hvala za pomoc!

Lep pozdrav,
 And.

Dodatne informacije o seznamu Starilist