[ LUGOS ] auto ftp

Darko Koruga darko.koruga na hermes.si
Čet Apr 20 11:27:57 CEST 2000

On Thu, Apr 20 2000, kesl (my mailing lists) wrote:

> zdaj pa rabim se nekaj... a zna kdo napisati kako skripto (recimo
> bash), ki bi mi naredila recimo:
>
> 1) dir > x.txt
> 2) zipala ta x.txt
> 3) ga ftpjala na host (user/pass)
>
> ... brez da caka na user response, avtomatsko pac. 1) in 2) znam sam
> :-) tocka 3. pa mi ne bi sla.

lftp je imel vcasih command line ftp samo mislim da to ne obstaja
vec. wget zna samo download tako da je edino kar mi pade na pamet
.netrc. Preberi manual page za ftp in ftpd kako se to uporablja.
Mogoce zna ncftp to narediti ali pa yafc (yet another ftp client).

Lp, Darko

"Freedom is just another word for nothing left to lose..."
                      Janis Joplin in 'Me and Bobby McGee'

Dodatne informacije o seznamu Starilist