[ LUGOS ] SSL maili

Marko Cuk cuk na cuk.nu
Čet Apr 20 11:22:17 CEST 2000

Zanima me, ce ima kdo narejeno, da bere maile skozi SSL tunel in ima
izkusnje, kaj se dogaja v Netscapeu z tisto kljucavnicko spodaj.
Moti me, ker meni naceloma zadeva deluje, z sniferjem ne vidim nic
uporabnega, razen, ce sem trapast, kljucavnicka v netscapeu pa se mi
preklaplja med branjem iz zaklenjenega v odklenjeno in zopet nazaj.
Ko kliknem na mail, in ga "pobira" iz serverja, se odklene, nato, ko pa
mail vidim, se spet zaklene in obcutek imas, da vsa stvar le ne dela,
kakor je treba, ceprav sem certifikat 40bit enkripcije sprejel in je vse
ok. Ravno na poti maila k meni je zadeva odklenjena.

Kje je fora ?

Za nasvet, kako naredil SSL imap ali pop3 : Uporabite stunnel .

Cuk

Dodatne informacije o seznamu Starilist