[ LUGOS ] i come from a land down under

crt jakhel crt na ice.dergan.si
Čet Apr 6 10:49:42 CEST 2000

> Ne, ampak za resnicne multitasking sisteme se mi IDE enote ze od nekdaj
> zdijo neprimerne. Kar se tudi zelo hitro izkaze, ce se recimo lotis ze
> samo dveh hkratnih intenzivnih opravil na enem IDE disku. Vcasih je dovolj
> ze eno samo, na videz preprosto, opravilo (npr. brisanje kaksne vecje
> drevesne strukture direktorijev), pa bo IDE disk povsem pocepnil.

nastopajo situacije, ko je to problem, vendar dokaj redko. cela tista rec
tecena dokaj arhivskem hardveru in tece dobro. gotovo pride tocka, ko vec
ne znese, vendar dokler ne pride oz. dokler take situacije niso pogoste,
bom skusal potegniti najvec iz obstojece robe. (eden od razlogov, zakaj je
na tisti masini sploh linux in the first place)

> Kam si pa instaliral LILO? Na MBR ali na boot block neke particije? Na

block.

> kateri disk/particijo tocno? Imas v masini poleg SCSI tudi kaksne IDE

prva primarna - swap
druga primarna - bootable - linux native - tukaj je kao lilo
tretja primarna - linux native

> enote? Podpira BIOS tvoje maticne plosce moznost, da se masina boota iz
> SCSI enote, ceprav so prisotne tudi IDE enote? Imas vkljucen BIOS SCSI
> kontrolerja?

ide enot v masini nit.

> 1. V BIOSu maticne plosce nastavi bootanje iz SCSI pred ostalimi mozni
>    kandidati. Ce je to mozno.

poskusil, je mozno, pomaga ne.

> 2. Ce tocke 1 ne mores izvesti (recimo na kaksnih starih maticnih
>    ploscah), potem vrzi ven celo IDE vodilo. Drugace se bojim, da bootanje
>    iz SCSI ne bo delalo.

masina je dokaj nova... hm. moral bom vprasati dalje glede tega. masina
zal ni moja in komunikacija ni enostavna.

> 3. Vkljuci BIOS SCSI kontrolerja.

je.

> 4. V SCSI kontrolerju nastavi bootanje iz tistega SCSI-ID, kamor si/bos
>    instaliral LILO.

je.

> 5. Instaliraj lilo na MBR diska, ki si ga izbral v prejsnji tocki. Lahko
>    ga instaliras tudi na boot block kaksne particije tega diska, vendar
>    potem poskrbi, da bo MBR na tistem disku prazen, tista particija v
>    particijski tabeli oznacena kot aktivna in zacetek tiste particije na
>    najvec 1023. cilindru.

tole je verjetno edina alternativna varianta ... da spravim lilo v
mbr. grem dalje v tej smeri.

> 6. Tole sicer nima vec veze z LILO, ampak kjerkoli bos ze imel kernel, ga
>    imej v celoti pod 1024 cilindri.

je.

Dodatne informacije o seznamu Starilist