[ LUGOS ] vnc & latin 2 znaki

Matjaz Terpin matjaz.terpin na comcom.si
Čet Apr 6 08:56:27 CEST 2000

On Mon, 3 Apr 2000, Ales Kosir wrote:

> Tezava je zaradi oken, ne zaradi Unixa; zato vprasanje sodi na drug
> seznam naslovov. :-)
>
> Ali lahko programu vnc na oknih dopoves, naj kot dodatni strežnik za
> pisave uporablja še kakšen drug strežnik, ne samo oken? Če lahko dodas
> tak streznik, potem navedi njegov ime, ki bo zelo verjetno nekaj takega:
> tcp/gizmo:7000. Gizmo je ime tvojega sistema s streznikom za pisave X. Se
> veda mu rečeš drugače.
>
> Če to ne bo šlo, poskusi kje programu vnc dopovedati, naj uporablja
> pisave *New (CourierNew, TimesNewRoman...). Bolje ti ne morem svetovati,
> [...]

Kolikor mi je znano, VNC server na windowsih dela izključno "grafično".
Mislim da ga fonti bolj malo brigajo, in skoraj prepričan sem, da je
prikaz na Linuxu vedno pravilen. Pri meni že. Najbrž je problem pri
"tipkanju" na Linuxu. Meni recimo od šumnikov delajo samo čČćĆđĐ, ostali
pa ne. Ampak prikaz je pa OK.

Moti me pa ne tako zelo, da bi kaj preveč študiral zadevo. Lahko pa bi
poskusil nastaviti tipkam windows "ascii" kode, recimo alt-s -> windows š.

LP!

   Matjaž

 Matjaz Terpin
 COMCOM d.o.o.,  Lapajnetova 29,  5280 Idrija,  Slovenija
 ++386 (0)65 172 020

 matjaz.terpin na comcom.si