[ LUGOS ] Pomoč

Miha Tomšič miha.tomsic na guest.arnes.si
Pet Apr 14 22:20:21 CEST 2000

	Hojla!

Vem, da vas je na tejle lisit nekaj, ki imate AsusComovo PCI ISDN kartico
z Winbond 6692 čipom.

Pred časom sem že povedal, da ima ta kartica pol Linuxom zaenkrat nekaj
težav z driverji in sem odsvetoval njen nakup.

Avtor tega dela modula (hisax.o) mi je povedal, da je že dobil eno podobno
pritožbo in da bo malo pogledal po driverju, kaj bi bilo narobe. Pravi pa,
da žal nima časa in da išče skrbnika za ta driver.

Povedal mi je tudi, da je imel zadevo napisano v dveh dneh. Agh! In mi je
povedla, da je vse kar potrebujem dokumentacijo W6692 čipa in source
hisax modula. Hmm...

In sem se zadeve lotil. Ampak očitno sem premalo vešč tega početja
(hekanja jedra namreč), poleg tega pa mi je hitro zmanjkalo časa.

Imam samo eno kratko vprašanje:

	"Ali bi se mi kdo pridružil?"

Mogoče nas bo celo sponzoriral Asuscom... :)

	Mikka - aalte saakker...

P.S. Saj vem, da se ne bo nihče javil, samo pohvaliti sem se želel, s čim
se ukvarjam ;]

 - Miha Tomšič --- C. na postajo 55 -- SI-1351 Brezovica pri Lj. --- SLOVENIA -

Dodatne informacije o seznamu Starilist