[ LUGOS ] REDHAT 6.2 in 'xhost +'

IgoR IgorF na ix.netcom.com
Pon Apr 3 07:19:06 CEST 2000

Posodobil sem svojo LINUX skatlo iz RH6.1 na RH6.2.
"Upgrade" je bil nebolec. Vse je delalo brez tezav.
Res pa je, da nisem imel na RH6.1  nic specialnega
zinstalirano...  skratka, da ne dolgovezim, 'upgrade'
je bil uspesen...

toda

en majhen problem se je le pojavil. Namizje, ki ga uporabljam
je KDE. Kot modem dialer uporabljam 'kppp'.  'kppp' se vedno deluje
tako kot treba...  toda, ko ga hocem pognat, se ne pojavi.
Ce preklopim z 'CTRL ALT F1' v konzolo vidim, da 'kppp'
ne more odpreti ekrana. Sporocilo, ki ga dobim je naslednje:

Xlib: connection to ":0.0" refused by server
Xlib: Client is not authorized to connect to Server
kppp: cannot connect to X server :0

Resitev problema je enostavna. V enemu od terminalov
v X11 okolju pozenem 'xhost +'..

toda, ta resitev mi ni vsec. Zanima me, ce bi mi lahko
kdo svetoval, ___kam___ naj zapisem ta ukaz, da bi bil
izvrsen ob zagonu sistema.  Ta ukaz ne morem pognati
v konzoli. X11 mora ze laufat, ce zelim pognati ta ukaz.

Vesel bom vsakega nasveta ( tudi  poti do RTFM-a)

Igor

P.S.:  seveda teh tezav ****ni****  bilo pri RH6.1

Dodatne informacije o seznamu Starilist