[ LUGOS ] i come from a land down under

Tori Andraz Andraz.Tori1 na guest.arnes.si
Čet Apr 6 10:41:48 CEST 2000

crt jakhel wrote:

> doslej sem zivel v lepem, preprostem svetu ide diskov in vem o scsijih
> zelo, zelo malo.
>
> vprasanje:
> masina ima dva scsi diska. na sda naredim particije:
> 1 - linux swap
> 2 - linux native, bootable
> 3 - linux native
> instaliram lilo s slack diska z opcijo 1 (root - kao kasneje moram
> particijo narediti bootable - ok, sem jo ze).
>
> we boot...
> we fail.
>
> "#$%"#$
> [...]

Predpostavljam da se ti boot ustavi pri "LI"?

Pri vecih scsi diskih/cdr/ :
Eden od problemov, ki se lahko pojavlja je, da lilo (ko se instalira ) ne ve,
kako tocno
ima scsibios interrupte za diske nastelane ob bootu.

zato uporabis neko opcijo v lilo.conf (zdajle sem pod winsi in ne morem pogledat
tocno katero)
in za vsak disk explicitno nastelas svoj int .. 80h 81h 82h po navadi - izpisejo
se ti ob bootu...

to tudi zelo pomaga, da imas nastelano, ce menjas zaporedja diskov v masini, saj
lahko s tem vnaprej popravis
mbr tako, da se bo normalno butal po menjavi zaporedja (sicer si kaj hitro v
dreku in potem moras recimo zbootati z diskete in sele nato popraviti mbr) itd.

obstajajo se drugi mozni problemi, samo jaz bi stavil na tega ...

Lep Pozdrav
Andraz Tori

Dodatne informacije o seznamu Starilist