[ LUGOS ] .fetchmailrc

Low L. Crash lowcrash na amis.net
Ned Apr 9 01:05:46 CEST 2000

Pozdravljeni

Danes sem si namestil RH6.2 oz. sem ga nadgradil iz RH6.1 in me zanima
sledece. Ta problem se mi je pojavljal tudi v RH6.1, ko s fetchmailov
potegnem maile iz serverja, mi jih vse v redu potegne toda izpise mi
sledece pri vsakem mailu, ki ga potegne dol:

------------------
[lowcrash na lowcrash lowcrash]$ fetchmail
1 message for davorgut at imap.amis.net.
reading message 1 of 1 (688 header octets) fetchmail: mail from
FETCHMAIL-DAEMON na localhost bounced to rebellic na jpdesign.net
 (8 body octets)  flushed
------------------

In potem dobim dva maila en je original mail ki pride na userja lowcrash,
en pa je za root-a oz postmasterja.

V .fetchmailrc imam pa vpisano:

---------------------
set postmaster "lowcrash"
set bouncemail
set properties ""
poll imap.amis.net via imap.amis.net
 with proto IMAP
       user moj_username there with password moj_pass is moj_username here
warnings 3600
    antispam 571 550 501 554
----------------------

Posizkusil sem dati tudi set no bouncemail, potem pa oba maila prideta na
userja lowcrash. Ta .fetchamilrc je narejen z fetchmailconf
programom. Sedaj sem se spomnil, da nisem probal dati brez set bouncemail,
toda vseeno, ce kdo ve kaj je bi prosil, da mi odgovori.

Bil sem pa danes na LF6 in se mi je zelo dopadel, s sabo sem pripeljal
tudi sodelavce, ki drugace delajo na Windows masinah in so tudi bili
navduseni. Vse cestitke predavateljem!!!

En predlog, ali bi lahko kdo morda zapeke ta predavnaj na CD v mpeg
formatu, da bi si jih lahko ogledal tudi kdaj drugic.

--
Lep pozdrav

Davor Guttierrez
lowcrash na amis.net