[ LUGOS ] weird router

rok lugos na s-je.sik.si
Ned Apr 2 20:33:35 CEST 2000

mnja... je en bridge howto, vendar po "njihovem" bridge naj nebi imel
ipja. to pa zna biti zelo delikatna zadeva, saj na linux masini laufa www
pa ftp pa dns :) heh.. ce stvar nebi imela ipja kak se pa nej konektam
nanjo :>
switch costos muchos denaros. mes teh denaros nimamos. cappishos? :)
ker ze pa slucajno mam 2 mrezni se mi zdi bolj logicna zadeva poskusit...

On Sun, 2 Apr 2000, David Klasinc wrote:

> Ce ne brcam v temo, se temu rece potem bridge... ;>
>
> Kar sepa snifanja tice... Kupi switch... Pa bo problem resen...

Dodatne informacije o seznamu Starilist