[ LUGOS ] Squid administracija

Matija Grabnar matija.grabnar na arnes.si
Tor Apr 18 09:46:46 CEST 2000

> Hello !!
>
> Ali je kdo med vami kaksen izkusen administrator in pozna kaksen nacin,
> da bi imel pregled nad web adresami, ki jih naredijo clienti ?
Ja seveda - gledas access.log v logs directoriju. Lahko tudi pozenes kaksen
log analyser (recimo calamaris), ki ti pove, do katerih zadev najbolj pogosto
dostopajo.

> In potem, ko vidis, kaj vse carajo, hoces omejiti dostop do te strani.
> Kako naprej ? Igral sem se z acl-i, ampak mi zadeva nekako ne dela.
ACLji delajo. Samo ce imas veliko dostopov, ti bojo ACLji zrli prevec CPU casa.
Na cache.arnes.si si jih recimo ne moremo privosciti (tudi ce bi jih hoteli).

Lep pozdrav,
         Matija
--
"My name is Not Important. Not to friends.
    But you can call me mr. Important"  - Not J. Important

Dodatne informacije o seznamu Starilist