[ LUGOS ] Mail server, FTP server

Andraz Hvalica andraz.hvalica na amis.net
Čet Apr 13 23:23:45 CEST 2000

On Thu, Apr 13, 2000 at 11:02:35PM +0200, Dejan Klancar wrote:

> Malo sem gledal po HOWTOjih, vendar nikjer ne najdem navodila za pravilno namestitev in konfiguracijo zgornjih dveh serverjev (od kreiranje mail serverja, do dodajnje userjev itd).
>
> Če kdo ve za kvaliteten dokument ga lepo prosim, da mi odpiše, lahko pa tudi pošlje.

"mail server"? Hja, SMTP, POP3? Kar se SMTP tice - imas vec moznosti,
odvisno od distribucije. Slack, na primer, ima sendmail (imajo ga tudi vse
ostale distribucije, vendar ne kot dejansko glavni program za posiljanje).
In na www.sendmail.org imas cuda dokumentacije ... druge moznosti so
postfix, qmail ...
Postfix je baje dokaj enostavno za nastavit - za razliko od sendmaila (ki je
po vrhu vsega se pocasen, to se pozna pri zelo veliki kolicini e-mailov :).

POP3, IMAP:

man ipopd, imapd

ftp:
man ftpd ... in notri je se tole:

SEE ALSO
       ftp(1), getusershell(3), syslogd(8), ftpaccess(5), xferlog(5),
umask(2)

Spletni pozdrav,

		Andraz - '|Cyc|'
             A)bort, R)etry, I)nfluence with large hammer.

Dodatne informacije o seznamu Starilist