[ LUGOS ] knjiznice v corel linuxu

Blaz Podrzaj blayo na thz.net
Ned Apr 30 23:56:39 CEST 2000

Yo!

On Mon, 1 May 2000, klemen wrote:

> Imam en problem: ali se mi samo zdi ali je res, da je corelov linux skoraj
> brez vseh novejsih knjiznic?
>
> Manjkajo mi skoraj vsi glibc........ in te knjiznice, tko da ne morem
> namestiti star offica, corelovega word perfect, vari cada - skratka skoraj
> nic, ker vse rabi te knjiznice.

? Define "vsi glibc". Mislim ne vem no. Sicer to je moje mnenje ampak
vseeno. Po moje Corel nebi naredil operacijskega sistema, na katerega nebi
mogel namestiti oziroma na katirem nebi mogel poganjati kakega Corel-ovega
pridukta... v tem orimeru WordPerfect.

Lahko da je kaksen bug v namestitvenih skriptah oziroma programih. Si
pogledal katire kniznice potrebujejo ti programi (verzije)? Si poizkusil
manjkajoce kniznice zlinkati na roke s temi, ki jih ze imas na sistemu? Si
pogledal v /etc/ld.so.conf kje vse ti isce kniznice?

lp,B

Dodatne informacije o seznamu Starilist