[ LUGOS ] XF86 + IBM thinkpad 760EL

jernej horvat j na kid.kibla.org
Sre Apr 5 20:35:10 CEST 2000

<ales.kosir na hermes.si> @ Wed, 5 Apr 2000 - 17:03 >Re: [ LUGOS ] XF86 + IBM...

> Ti kaj pomaga TP755C?

Hmmm..ne.(?)
760EL ima DSTN ter zmore samo 256 barv na LCD zaslonu.

A obstaja kaksen CLI program za racunanje frekvenc za modline v XF86
Configuration ?

PS: ta notebook je prikazal se eno razliko med distribucijami.
Ker ne morem imeti HKRATI prikljucenega cdroma in disketnika, sem se
odlocil za cdrom. BIOS ne podpira cdrom boot in tudi dos cd-rom gonilnika
nisem imel.

corel linux nima moznosti zagona iz dos-a. Stvar sem pozneje reseval z RH
(mandrake se je zaradi uporabe XF86-FB obesil ob bootu), iz imenika
DOSUTILS sem kopiral loadlin ter pripadajoci IMG (to storil pod Polkni, ki
imajo cdrom gonilnik ze vgrajen). Worked. :>

--
               > All the standard disclaimers apply. <

                  Join Slovenia RC5/DES/CSC team:
    http://stats.distributed.net/rc5-64/tmsummary.php3?team=935