[ LUGOS ] eth

Bostjan Hojkar hob na kss-loka.si
Pon Apr 3 23:51:48 CEST 2000

At 18:52 3.4.00 +0200, you wrote:

>Ce pa zelis zaradi lastne "duse" prevesti 3comov gonilnik, ti pa
>priporocam obisk dopisnega seznama lugos-prog na lugos.si; to
>je namrec delo za programerje :-).

No tle si mal kiksnu. Ze nekaj casa je bila tle debata zakaj in kako je to
dobro. Default 3c905 (vortex) se pac sesuva pri vecjih obremenitvah..
3comov dela tip top (knocking on wood :))

BTW to: ljubo  jest mam slack in mi dela, ce se nisi uspel mi poslji mail
na hob na titan.fov.uni-mb.si, pa napisi kaj tocno ti ne dela.

Hob
---
KSS Skofja Loka - System administrator - hob na kss-loka.si
...Life! Don't talk to me about life!

Dodatne informacije o seznamu Starilist